>> |
კურსი: კითხვისა და წერის სწავლება დაწყებით კლასებში (I-IV კლასები) |
კურსი: კითხვისა და წერის სწავლება დაწყებით კლასებში (V-VI კლასები) |
კურსი: მათემატიკის სწავლების ინოვაციური მეთოდები (I-IV კლასები) |
კურსი: მათემატიკის სწავლების ინოვაციური მეთოდები (V-VI კლასები) |
სესია #1 » |
კითხვის სწავლების ძირითადი პრინციპები |
კითხვის სწავლების ძირითადი პრინციპები |
მათემატიკის სწავლების ინტერაქტიულ-კონსტრუქტივისტული მეთოდი |
მათემატიკის სწავლების ინტერაქტიულ-კონსტრუქტივისტული მეთოდი |
სესია #2 » |
კითხვისა და წერის სწავლება პირველ კლასში |
გაწაფული - გამართული კითხვა. ნაწილი 1 |
რიცხვების კონსტრუქტივისტული სწავლება I-IV კლასებში |
მათემატიკის ინტერაქტიულ-კონსტრუქტივისტული სწავლება და ეფექტიანი სასწავლო გარემო |
სესია #3 » |
ფონოლოგიური უნარ-ჩვევები |
გაწაფული/გამართული კითხვა. ნაწილი 2 |
მათემატიკის ინტერაქტიულ-კონსტრუქტივისტული სწავლება და ეფექტიანი სასწავლო გარემო |
საკითხის სწავლება კონსტრუქტივისტული მეთოდის გამოყენებით |
სესია #4 » |
ერთობლივი კითხვა და ერთობლივი წერა |
ლექსიკური მარაგი 1 |
საკითხის სწავლება კონსტრუქტივისტული მეთოდის გამოყენებით |
საკითხის კონსტრუქტივისტული სწავლების სამფაზიანი მოდელი და მისი დაგეგმვა |
სესია #5 » |
სიტყვების წაკითხვის სწავლება |
ლექსიკური მარაგი 2 |
საკითხის კონსტრუქტივისტული სწავლების სამფაზიანი მოდელი და მისი დაგეგმვა |
საკითხის კონსტრუქტივისტული სწავლების სამფაზიანი მოდელი |
სესია #6 » |
მრავალფეროვანი რესურსების გამოყენება კითხვის დაბალანსებულად სწავლებისათვის |
წაკითხულის გაგება-გააზრება |
განმავითარებელი შეფასება |
განმავითარებელი შეფასება |
სესია #7 » |
გაწაფული/გამართული კითხვა. ნაწილი 1 |
საინფორმაციო ტექსტის გაგება-გააზრება |
განმავითარებელი შეფასების მეთოდები |
განმავითარებელი შეფასების მეთოდები |
სესია #8 » |
გაწაფული/გამართული კითხვა. ნაწილი 2 |
დიაგნოსტიკიური შეფასება |
აქტივობების გამოყენება სწავლისა და ათვისების შესამოწმებლად |
აქტივობების გამოყენება სწავლისა და ათვისების შესამოწმებლად |
სესია #9 » |
დიაგნოსტიკიური შეფასება |
გაგება-გააზრებაზე ორიენტირებული ეფექტური აქტივობები |
როგორ ჩავატაროთ განმავითარებელი შეფასება? |
როგორ ჩავატაროთ განმავითარებელი შეფასება? |
სესია #10 » |
ლექსიკური მარაგის გამდიდრება 1 |
შეკითხვების დასმა (გაგება-გააზრების საკვანძო სტრატეგია) |
განმავითარებელი შეფასების დაგეგმვა |
განმავითარებელი შეფასების დაგეგმვა |
სესია #11 » |
ლექსიკური მარაგის გამდიდრება 2 |
შეკითხვების დასმა და სხვა საკვანძო სტრატეგიები |
დიფერენცირებული სწავლების არსი |
დიფერენცირებული სწავლების არსი |
სესია #12 » |
წაკითხულის გაგება-გააზრება |
კითხვის დიფერენცირებული სწავლება - მართული კითხვის აქტივობა |
მოსწავლის საჭიროებებზე რეაგირება დიფერენცირებით |
მოსწავლის საჭიროებებზე რეაგირება დიფერენცირებით |
სესია #13 » |
კითხვის დიფერენცირებულად სწავლება - მართული კითხვის აქტივობა |
სასწავლო პროექტების გამოყენება წიგნიერების განვითარებისთვის |
ეფექტიანი სასწავლო აქტივობები |
ეფექტიანი სასწავლო აქტივობები |
სესია #14 » |
სასწავლო პროექტების გამოყენება წიგნიერების განვითარებისთვის |
წერის სწავლება. ხუთსაფეხურიანი წერა (პირველი ნაწილი) |
დიფერენცირებული სწავლების მართვა და მოსწავლეთა შეფასება |
დიფერენცირებული სწავლების მართვა და მოსწავლეთა შეფასება |
სესია #15 » |
წერის სწავლება I-IV კლასებში |
წერის სწავლება. ხუთსაფეხურიანი წერა. მეორე ნაწილი |
დიფერენცირებული სწავლების დაგეგმვა |
დიფერენცირებული სწავლების დაგეგმვა |
სესია #16 » |
კითხვის უნარის შეფასება |
კითხვის უნარის შეფასება |
სადიაგნოსტიკო ტესტირება |
სადიაგნოსტიკო ტესტირება |
სესია #17 » |
საკლასო გარემო |
საკლასო გარემო |
სადიაგნოსტიკო ტესტირება მათემატიკაში |
სადიაგნოსტიკო ტესტირება მათემატიკაში |
2017 წლის სესიები კურსი B / კითხვისა და წერის სწავლება დაწყებით კლასებში (I-VI)
|
|
კითხვა კურსი (B) (I-VI კალსები) |
სესია #1 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| სესია 1 წიგნის კლუბი (ნაწილი პირველი) |
სესია #2 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| სესია 2 წიგნის კლუბი (ნაწილი მეორე) |
სესია #3 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| სესია 3. საგაკვეთილო სპექტაკლები, დრამისა და თეატრის ელემენტების გამოყენება წიგნიერების განვითარებაში
|
სესია #4 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| სესია 4. ჩაღრმავებული კითხვა
|
სესია #5 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| სესია 5. ჩაღრმავებული კითხვა 2
|
2017 წლის სესიები 1 - 6 ლასებისთვის |
სესიის # |
კითხვა |
მათემატიკა |
სესია #1 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| ანალიტიკური წერა (ქართული ენა და ლიტერატურა) 1-6 კლასებისთვის |
სესია #1 რიცხვები (მოდული 1) |
სესია #2 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| მასწავლებელთა საგნის გამოცდისთვის მოსამზადებელი კურსი (ქართული ენა და ლიტერატურა) 1-6 კლასებისთვის |
სესია #2 რიცხვები (მოდული 1) |
სესია #3 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| როგორ ავიცილოთ თავიდან გრამატიკული შეცდომები?
(მორფოლოგია, ორთოგრაფია, სინტაქსი)
|
სესია #3 რიცხვები (მოდული 1) |
სესია #4 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| როგორ ავიცილოთ თავიდან გრამატიკული შეცდომები?
(სტილი) |
გამრავლებისა და გაყოფის მოქმედებების მათემატიკური არსი (მოდული 2) (1 - 6 კლასებისთვის) |
სესია #5 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| სესია 4. როგორ ავიცილოთ თავიდან გრამატიკული შეცდომები?
(პუნქტუაცია)
|
რიცხვებზე მოქმედებების შემცველი ამოცანები (მოდული 2) (1 - 6 კლასებისთვის) |
სესია #6 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| სესია 5. არგუმენტირებული ესეს შექმნა |
სასერტიფიკაციო გამოცდების ტიპური სატესტო დავალებები (მოდული 2) (1 - 6 კლასებისთვის) |
სესია #7 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| სესია # 6. წაკითხულის გააზრება |
სესია #7 წილადები და ათწილადები (მოდული 3) (1 - 6 კლასებისთვის) |
სესია #8 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| სესია # 7. წაკითხულის გააზრება 2 |
სესია #8 წილადები და ათწილადები (მოდული 3) (1 - 6 კლასებისთვის) |
სესია #9 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| სესია # 8. ლიტერატურის თეორია |
სესია #9 წილადები და ათწილადები (მოდული 3) (1 - 6 კლასებისთვის) |
სესია #10 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| სესია # 9. ლიტერატურის თეორია 2 |
სესია #10 (მოდული 4). პლანიმეტრიისა და სტერეომეტრიის ცნებათა სისტემები (1 - 6 კლასებისთვის) |
სესია #11 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| სესია 10. ფონეტიკა და მორფოლოგია (პირველი ნაწილი) |
სესია #11 (მოდული 4). სასერტიფიკაციო საგნობრივი გამოცდების ტიპური ამოცანები (1 - 6 კლასებისთვის) |
სესია #12 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| მორფოლოგია - II ნაწილი |
სესია #12 (მოდული 4). ამოცანები გეომეტრიულ ფიგურებზე (1 - 6 კლასებისთვის) |
სესია #13 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| სესია 12. სინტაქსი |
სესია #13 (მოდული 5). არითმეტიკულ მოქმედებათა თვისებები (1 - 6 კლასებისთვის) |
სესია #14 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| სესია #14 . კურსის შემაჯამებელი სესია (1 - 6 კლასებისთვის) |
სესია #14 (მოდული 5). ამოცანების ამოხსნა (1 - 6 კლასებისთვის) |
სესია #15 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| |
სესია #15 (მოდული 5). ამოცანები პროცენტებზე (1 - 6 კლასებისთვის) |
სესია #16 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| |
სესია #16 (მოდული 6). რიცხვების გაყოფადობა (1 - 6 კლასებისთვის) |
სესია #17 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| |
სესია #17 (მოდული 7). რიცხვების გაყოფადობა (1 - 6 კლასებისთვის) |
სესია #18 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| |
სესია #18 (მოდული 6). რიცხვების გაყოფადობა (1 - 6 კლასებისთვის) |
სესია #19 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| |
სესია #19 (მოდული 7). ამოცანების ამოხსნა ვენის დიაგრამების საშუალებით. პოსტტესტის ამოცანების განხილვა. (1 - 6 კლასებისთვის) |
სესია #20 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| |
სესია #20 (მოდული 7). ამოცანების ამოხსნა ვენის დიაგრამების საშუალებით. პოსტტესტის ამოცანების განხილვა.(2) (1 - 6 კლასებისთვის) |
სესია #21 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| |
სესია #21 (მოდული 7). ამოცანების ამოხსნა ვენის დიაგრამების საშუალებით. პოსტტესტის ამოცანების განხილვა.(2) (1 - 6 კლასებისთვის) |
სესია #22 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| |
სესია #22 . კურსის შემაჯამებელი სესია (1 - 6 კლასებისთვის) |
მათემატიკის სწავლების რჩეული ინოვაციური მეთოდები |
სესია #1 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| |
სესია #1 . მოსწავლეთა პოზიტიური დამოკიდებულების გაღვივება მათემატიკის სწავლისადმი (1 - 6 კლასებისთვის) |
სესია #2 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| |
სესია #2 . სწავლების დიფერენცირება მოსწავლეთა ინტერესებისა და სასწავლო პროფილების მიხედვით (1 - 6 კლასებისთვის) |
სესია #3 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| |
სესია #3 . სწავლება სწავლის შემაჯამებელი აქტივობები (1 - 6 კლასებისთვის) |
სესია #4 - (1 - 6 კლასებისთვის) »
| |
სესია #4 . შეფასების ნაყოფიერი სისტემა დიფერენცირებული სწავლებისას (1 - 6 კლასებისთვის) |
რემედიაციის მოდული მათემატიკაში |
დღე 1 »
| |
დღე 1. სესია1 - 2 - 3 - 4 - 5 |
დღე 2 »
| |
დღე 2. სესია1 - 2 - 3 - 4 - 5 |
დღე 3 »
| |
დღე 3. სესია1 - 2 - 3 - 4 - 5 |
დღე 4 »
| |
დღე 4. სესია1 - 2 - 3 - 4 - 5 |
დღე 5 »
| |
დღე 5. სესია1 - 2 - 3 - 4 - 5 |
რემედიაციის მოდული კოთხვაში |
სესია #1
| |
დიაგნოსტირება და პროგრესის მონიტორინგი |
სესია #2
| |
მასწავლებლების ტრენინგი და მეთოდური რესურსები |
სესია #3
| |
საპილოტე პროგრამის ანგარიში |